niedziela, 9 września 2012

so won't you come sit next to me, I got the remedy.

Nie mów mi 'bądź realistką', ja kochanie chcę mieć wszystko <3
http://www.youtube.com/watch?v=8SVWV27uQdE
padam, padam, tak się cieszę, żę cię mam.
Jaram się na nowy album Maryśki <3

Okej, było zajebiście, 15stka Maysam baaardzo udana. Śpiewanie sto lat po całym mieście zawsze spoko, a Dni Katowic całkiem okej. W sumie ten tydzień był dość ciężki...pogięło ich rowno w tej szkole, róbcie jeszcze więcej powtórek jasne. No ale pierdolić to, ogarniemy, kto jak nie my.
W końcu doczekałam się zdjęć od cudownej Marceliny Tomali, jak dla mnie laska jest geniuszem, jestem mega mega mega zadowolona. Zdjęcia naprawdę mają niesamowity klimat.













chyba zapowiada się przerwa w zdjęciach, jak na razie nic w planach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz