poniedziałek, 2 lipca 2012

you make my world spinning around.

Zaniedbałam trochę pisanie, ale ostatnio tyyleee się działo, że kompletnie nie ogarniałam. Skonczył się ten pieprzony rok szkolny, szczerze mówiąc na nic tak nie czekałam jak na to. Teraz już kompletne luzy w chuj wolnego czasu, przez co będzie dużo dużo zdjęć. W weekend Łódź, pewnie znowu jakaś praca się przypląta...dorzućmy jeszcze do tego wesele z soboty i poprawiny z niedzieli, które kompletnie mnie wykończyły. Strasznie denerwują mnie takie rodzinne spotkania. No ale mimo wszystko...somebody makes my world spinning around. :3
w pierwszej kolejności :
HEROIN CHIC
fot. Kinga Jasny
make-up. Marta Kozłowska








no i w następnej kolejności :
NO REFLECTION
fot. Eliza Krajewska
make-up. Ania Król
pomoc. Angelika Kmiecik





<3 <3 <3
bye.


                                                  

1 komentarz: