niedziela, 11 listopada 2012

Dopiero ostatnio zorientowałam się, że to już rok od moich pierwszych zdjęć, od konta na mm, od tego jak zaczęło się to całe pozowanie. Mam taki krótki spis wszystkich moich sesji z tego roku, od pierwszej do ostatniej. Nie wierzę, że zaledwie rok temu z aparatem na zębach nie bardzo wiedziałam co mam ze sobą zrobić przed obiektywem, a teraz chodzę w pokazach. Marzenia da się spełnić, naprawdę.


Hahahaha, dobra, pierwsza sesja, 5.11.2011. Jak na listopad to super ciepło, mina w stylu 'nie mam pojęcia co ze sobą zrobić'. <3
fot. Dorota Nowak


Drugie zdjęcia też były jakoś w listopadzie, pamiętam, że już wtedy był masakrycznie zimno.
Staram się coś robić.
fot. Alice Saternus
mua. Marlena Faerber


Początek grudnia, pierwszy raz na studiu. Zaczynam robić dużo więcej, aczkolwiek poddałam się tragicznemu cięciu włosów, bardzo duży błąd życiowy [*]
fot. Asia Kołakowska


Jestem na mm, w ostatnio komentowanych dość fajna profilówka, wchodzę, widzę, że fotograf z Mysłowic. Umawiam się na sesję i poznaję idiotkę w czerwonych rurkach, bez której nie mogę teraz żyć. <3
Nasze pierwsze zdjęcia, koniec grudnia '11, przy -11, nie polecam. 
fot. NAJLEPSZA Dorota Juszczak <333


Na początku stycznia umawiam się z Dorcią na kolejne zdjęcia, tym razem w studio u niej w szkole, które stało się dla nas legendarnym miejscem. Stawiamy na słodkości :3
fot. Dorota Juszczak


Po raz pierwszy z Marleną Faerber, która malowała mnie do zdjęć już dwukrotnie. Schowałyśmy się u mnie w domu, na dworze było chyba z -25 stopni ;o Feriowo.
fot. Marlena Faerber


U Heli, pierwszy raz bez makijażu, gdzieś w lutym.
fot. Helena Bromboszcz


Na szczęście zdążyłam się wbić do Morrisona zanim go zamknęli [*]
Ah ah, ale to był zajebisty dzień !
fot. Mateusz Frasek


Na studiu w drucie.
fot. Anna Smuda


Urodziny Dorci, szalejemy hehehe. Zrobiłyśmy wtedy kilka zdjęć, które nigdy nie przepadną <3
fot. Dorota Juszczak/Anna Smuda


Po raz czwarty z Dorotą, tym razem na mokro.
fot. Dorota Juszczak


Moje ukochane studio 111. <3
fot. Anna Smuda


Plenerek z Helcią i Sówcią. Mega dzień, pierwszy ciepły w kwietniu <3
fot. Helena Bromboszcz


No cóż, dosyć dziwna współpraca, efekty bez szału, ale przynajmniej poznałam wizażystkę świetną. ;)
fot. Tomasz Paszek
mua. Marta Kozłowska


Wychodzi słoneczko, ruszamy z Mączusiem w plener i stawiamy na kolory.
fot. Marta Mączka <3


Trudno, że Hela i Aśka spóźniły się 2 godziny, a potem nie chcieli nas wpuścić do Wesołego, co skończyło się wchodzeniem do zimnej fontanny ;d Wyszło mega <3
fot. Helena Bromboszcz
mua. Aśka Tkocz


Na 3 Stawach z Tomkiem Żakiem, mega mega <3
fot. Tomasz Żak



huhuhu, wycieczka do DG z moją bff <3
fot. Damian Karkoszka



Chyba jedna z najlepszych współpracy jakie miałam, fotograf geniusz, a wizażystka...no po prostu najlepsza, pod każdym względem. LANA DEL REY, HEJ ! Zdjęcia robiłyśmy w Parku Chorzowskim, przy pięknej pogodzie, akurat w dzień rozpoczęcia Euro 2012, więc dużo osób mi...kibicowało. ;o
fot. Monika Osada
mua. Paula Wąsowska



Jakoś w połowie czerwca w końcu dorwałam genialną Kingę Jasny i na dworcu w Tychach zrobiłyśmy nieco melinową sesję heheh, HEROIN CHIC.
fot. Kinga Jasny
mua. Marta Kozłowska


huhuhuhu, dobry koń, ale podobno słodkie.


Zaraz przed końcem roku szkolnego na sesję zgarnęła mnie na sesję Elizka Krajewska i zaproponowała bardzo nietypowy fashion, na co oczywiście z chęcią przystałam. ;)
fot. Eliza Krajewska
mua. Anna Król
pomoc. Angelika Kmiecik



Hihi, moje pierwsze zdjęcia z Kubą Saczukiem i ogólnopolskie poszukiwanie skrzypiec. Piękna pogoda, piękne zdjęcia, genialny dzień.
fot. Jakub Saczuk
mua. Natalia Niedbałka



Po dłuższej przerwie wielki come back z moją Dorotką. Moim zdaniem najlepsza sesja jaką zrobiłyśmy, dziękuję kotek. Łażenie w staniku po Mariackiej zawsze ok.
fot. Dorota Juszczak
mua. Paula Wąsowska



Noo i w końcu się doczekałam zdjęć u Naomi Muras. Poszalałyśmy trochę, dziewczyna jest wspa-nia-ła w tym co robi. <3
fot. Naomi Muras
mua. Paula Wąsowska
styl. Macy Kobaisy



W sierpniu po 2 weselu w te wakacje [!] pojechałam do Pszczyny na sesję u Marceliny Tomali <3 Myślę, że zdjęcia mówią same za siebie, niesamowity talent !
fot. Marcelina Tomala




Dzień przed ostatnim piątkiem wakacji wpadli do mnie Kuba, Lisek i Dorotka. Saczuk wymyślił sobie wildfox, no więc WILDFOX. ;)
fot. Jakub Saczuk
styl. Patryk Lisek
mua. Magdalena Knetki
plus Dorotka <3



Październik, po długiej przerwie sesja w mieszkanku Magdy, które jest absolutnie geniaaalneee. Szał gazetowy, dupy, włosy, papierosy. ;3 
fot. Dorota Juszczak
mua. Ania Hetmańczyk
styl. La Słoninka
druga mod. Daria Józefczak

no, a póki co przerwa. :)
W tym roku oprócz zdjęć dostałam się na 2 pokazy [Wtorkowe Salony Stylowe i Silesia Fashion Day 2012 jesień/zima], spędziłam 4 dni na promocji hotelu "Klimek" w Muszynie, gdzie poznałam Karolinę Morawiec, Lauren Kosoń i Anię Rubaj <3 i zostałam zaproszona na zdjęcia testowe przez kilka agencji, zawsze na przeszkodzie stawał jednak wzrost >.< Najlepsze jest jednak to, że poznałam masę świetnych ludzi, z wieloma się zaprzyjaźniłam i nadal współpracujemy ;>

SILESIA FASHION DAY 2012




FINAŁ WTORKOWYCH SALONÓW STYLOWYCH 


































1 komentarz:

  1. Michnik I loooooooooooooooooooooooooooov u :* wiedziałam , że w końcu przekonasz się do mojej ulubionej foty z tej sesji :D u're THE BEST, dajesz dajesz tak dalej! ;d

    OdpowiedzUsuń